un peu a terra
un dia, un lloc, un moment
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
celia cruz
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
celia cruz
.
Mostrar tots els missatges
dilluns, 27 de febrer del 2012
La vida es una hermosura y hay que vivirla
Todo aquel que piense que la vida es desigual tiene que saber que no es así que la vida es una hermosura y hay que vivirla
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)