Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Queen. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Queen. Mostrar tots els missatges

dilluns, 13 de febrer del 2012

I want it all



No em conformo amb poc, ho vull tot. Vull el col·lapse del sistema financer, vull il·luminar-me, vull descobrir tots els meus poders i ho vull ja.