un peu a terra
un dia, un lloc, un moment
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Queen
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Queen
.
Mostrar tots els missatges
dilluns, 13 de febrer del 2012
I want it all
No em conformo amb poc, ho vull tot. Vull el col·lapse del sistema financer, vull il·luminar-me, vull descobrir tots els meus poders i ho vull ja.
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)