Sólo la voz interna puede guiarnos a través del caos
que está manifestándose en nuestro mundo y que se encuentra en su última
etapa de confusión, antes de desaparecer para siempre. Pero también es
cierto que sólo la voz del ser puede permitirnos atravesar esta
transición a través de la magia y del misterio que se está manifestando
en nuestra vida diaria. A todos nos habla el ser divino pero no
escuchamos, ponemos en duda su presencia, y de esa manera no podemos
volar. Dudamos de la posibilidad y eso corta el contacto, impide el
flujo natural de la comunicación. Es necesario comenzar como un juego
intuitivo y ensayar con los compañeros a pasarse mensajes
telepáticamente o a percibir situaciones en la distancia. Pero sobre
todo es necesario ofrendar nuestra vida al espíritu, decidir
internamente el entrar a tiempo completo al servicio de la voluntad
divina. Si una vez al servicio de Ometeotl padre/madre, dadores
y creadores de la vida, llega el momento en que necesitamos dinero, se
trata simplemente de ordenar que llegue la cantidad que necesitamos por
caminos conocidos o desconocidos y relajarse para ir a recoger nuestro
sueldo en el momento necesario. Pero sobre todo no pongas en duda que
vas a recibirlo, el dinero llega según lo necesitas para apoyar el trabajo que estás haciendo para el espíritu.
Tret de: http://www.elblogdemiyo.com/2012/07/23/23-de-julio-los-mensajes-telepaticos-del-ser/
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris intuïció. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris intuïció. Mostrar tots els missatges
dilluns, 23 de juliol del 2012
dijous, 24 de maig del 2012
Intuïció
Pujem al cotxe pel matí. Portaré els nens a l'escola i després seguiré cap a Vic. Sona l'avís de dipòsit de reserva (sí, el meu cotxe no només t'avisa amb la llumeta, també et fa un avís que et dóna un ensurt...!). Miro quants Km puc fer amb el dipòsit de reserva i diu 90 Km. Perfecte. Fins a Vic n'hi ha 60. A la tornada ja posaré benzina. I si s'apurés molt el dipòsit, ja sonarà el segon avís. Em relaxo.
Ups. Hi ha cua. Els de la UAB s'estan manifestant. Triguem mitja hora de retencions, però encara aconsegueixo arribar a l'escola a temps i altra vegada al cotxe, cap a Vic!
Circulo tranquil.la, pensant en les meves coses. Quin regal, 45' de conduir, jo soleta, entregada a mí... Quan falta poc per arribar a Vic miro a veure quants Km diu el cotxe que em queden fins a dipòsit buit. 0 Km!!!!!!! !!! !!! Passo d'estat relax a estat súper atent. 200 m i veig indicada una benzinera. Perfecte! Gràcies Jo per avisar-me que tenia el dipòsit buit! Just al costat d'una benzinera! Gràcies, gràcies, gràcies!
Versión en español
Ups. Hi ha cua. Els de la UAB s'estan manifestant. Triguem mitja hora de retencions, però encara aconsegueixo arribar a l'escola a temps i altra vegada al cotxe, cap a Vic!
Circulo tranquil.la, pensant en les meves coses. Quin regal, 45' de conduir, jo soleta, entregada a mí... Quan falta poc per arribar a Vic miro a veure quants Km diu el cotxe que em queden fins a dipòsit buit. 0 Km!!!!!!! !!! !!! Passo d'estat relax a estat súper atent. 200 m i veig indicada una benzinera. Perfecte! Gràcies Jo per avisar-me que tenia el dipòsit buit! Just al costat d'una benzinera! Gràcies, gràcies, gràcies!
Versión en español
dilluns, 30 d’abril del 2012
Intuïció
Versión en español
Aparco el cotxe al mig del pàrquing per poder treure a l'Arnau que està adormit. L'agafo en braços i pujo a casa deixant el cotxe mal aparcat. Amb l'ajuda de la Judit li posem el pijama i mentre la Judit l'acaba de cordar em fico a l'ascensor per baixar al pàrquing. Quan entro noto una certa inquietud, potser hi ha algú que m'espera. Vaig baixant pisos i cada cop noto més inquietud. Merda, algú m'està esperant. Obro la porta del pàrquing amb el cor bategant fort i un home estressat està ja trucant per telèfon al guarda per queixar-se.
Torno a casa i estic parlant amb la Judit i penso hauria de parlar amb la Núria. Sento el telèfon i sé que és ella i sé que em dirà que tenim plaça en el curs del Miyo.
És ella i tenim plaça :-)
Aparco el cotxe al mig del pàrquing per poder treure a l'Arnau que està adormit. L'agafo en braços i pujo a casa deixant el cotxe mal aparcat. Amb l'ajuda de la Judit li posem el pijama i mentre la Judit l'acaba de cordar em fico a l'ascensor per baixar al pàrquing. Quan entro noto una certa inquietud, potser hi ha algú que m'espera. Vaig baixant pisos i cada cop noto més inquietud. Merda, algú m'està esperant. Obro la porta del pàrquing amb el cor bategant fort i un home estressat està ja trucant per telèfon al guarda per queixar-se.
Torno a casa i estic parlant amb la Judit i penso hauria de parlar amb la Núria. Sento el telèfon i sé que és ella i sé que em dirà que tenim plaça en el curs del Miyo.
És ella i tenim plaça :-)
Subscriure's a:
Missatges (Atom)