Veig que unes quantes persones aneu llegint el blog regularment però quasi mai participeu.
El blog el faré igual si parleu o no parleu però tinc curiositat.
Qui sou? Què trobeu en aquest blog? Teniu alguna cosa a dir?
Perquè al final el diàleg és millor que el monòleg, hi guanyem tots més.
Una abraçada lector i gràcies per seguir-me. :-)
Per cert, si és un tema tècnic pel qual la pàgina no es veu bé i no podeu comentar, em podeu fer un mail a xcusachs@gmail.com