Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lectors. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris lectors. Mostrar tots els missatges

divendres, 24 de febrer del 2012

Hola lectors

Veig que unes quantes persones aneu llegint el blog regularment però quasi mai participeu.

El blog el faré igual si parleu o no parleu però tinc curiositat.

Qui sou? Què trobeu en aquest blog? Teniu alguna cosa a dir?

Perquè al final el diàleg és millor que el monòleg, hi guanyem tots més.

Una abraçada lector i gràcies per seguir-me. :-)

Per cert, si és un tema tècnic pel qual la pàgina no es veu bé i no podeu comentar, em podeu fer un mail a xcusachs@gmail.com