Continuament ens bombardejen amb por, químics, chemtrails perquè hi ha molta part de la població de la terra que encara vol seguir amb el model de víctima-agressor i és el seu dret i a nosaltres en toca respectar-ho perquè és la seva lliure el·lecció, però no tenim perquè formar-ne part.
Així que per sortir d'aquest joc tan cansat hem d'afirmar el nostre dret a NO formar part d'això. Hem d'afirmar que tenim dret a estar en pau i amor, tenim dret a que la por imposada des de a dalt no ens "infecti" perquè ja no formem part d'això. La por, l'odi, la violència ja no entra a la nostra vida i així ho afirmem i així és.
Missatge d'Inelia Benz
ascension101.com
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris odi. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris odi. Mostrar tots els missatges
diumenge, 10 de març del 2013
dimarts, 1 de maig del 2012
Barça - Chelsea
Versión en español
Ens apropem al Camp Nou. Cadascú amb la seva bandera, el seu color (ets d'un color, no de l'altre). Per entrar a l'estadi, cues, tensió, nervis, insults als seguidors rivals. Arribem al seient i una bandera catalana o del Barça en cada cadira (tu ets català, tu ets del Barça). Surten els jugadors al camp, aplaudiments pels propis, xiulets i insults pels altres. I així tot el partit.
Quanta energia malgastada! Quanta energia volcada en ser d'un costat o de l'altre! Quant d'odi justificat per un suposat amor! Si no et bombardegessin dia i nit amb notícies del teu equip, t'importaria tant si guanya el teu equip o l'altre? Quant del teu amor és pura manipulació informativa?
I si ens deixem de rivalitats per apoiar entre tots el que és just i necessari?
Ens apropem al Camp Nou. Cadascú amb la seva bandera, el seu color (ets d'un color, no de l'altre). Per entrar a l'estadi, cues, tensió, nervis, insults als seguidors rivals. Arribem al seient i una bandera catalana o del Barça en cada cadira (tu ets català, tu ets del Barça). Surten els jugadors al camp, aplaudiments pels propis, xiulets i insults pels altres. I així tot el partit.
Quanta energia malgastada! Quanta energia volcada en ser d'un costat o de l'altre! Quant d'odi justificat per un suposat amor! Si no et bombardegessin dia i nit amb notícies del teu equip, t'importaria tant si guanya el teu equip o l'altre? Quant del teu amor és pura manipulació informativa?
I si ens deixem de rivalitats per apoiar entre tots el que és just i necessari?
divendres, 27 d’abril del 2012
Violència extrema
Un violador d'una nena entra a la presó. L'esperen tots els presos. Primer li fiquen una barra de ferro pel cul i el fan cantar i ballar. El violen, el torturen, el maten i el desquartitzen. Tot això amb tots els presoners en massa mirant l'esdeveniment corejant i aplaudint mentre algú ho grava en video.
I a partir d'aquí, què se't remou?
A mi se'm posa la panxa malament, em repugna, m'entristeix. Però cadascú té el seu procés. Aquestes persones que fan actes tan salvatges són ànimes poc evolucionades que només pensen en ells sense entendre el sufriment aliè. Per a ells és necessari passar per aquest procés i després aprendre l'altre costat, ser víctimes d'aquestes salvatjades (encara que sigui en una altra vida) per entendre que no és que estigui mal fet, és que quan crees violència reps violència i un cop has rebut la violència entens que no vols donar-la perquè no la vols rebre.
L'amor és la resposta, però cadascú ho ha d'aprendre per si mateix.
Versión en español
I a partir d'aquí, què se't remou?
A mi se'm posa la panxa malament, em repugna, m'entristeix. Però cadascú té el seu procés. Aquestes persones que fan actes tan salvatges són ànimes poc evolucionades que només pensen en ells sense entendre el sufriment aliè. Per a ells és necessari passar per aquest procés i després aprendre l'altre costat, ser víctimes d'aquestes salvatjades (encara que sigui en una altra vida) per entendre que no és que estigui mal fet, és que quan crees violència reps violència i un cop has rebut la violència entens que no vols donar-la perquè no la vols rebre.
L'amor és la resposta, però cadascú ho ha d'aprendre per si mateix.
Versión en español
Subscriure's a:
Missatges (Atom)