Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cotxe. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cotxe. Mostrar tots els missatges

dilluns, 28 de maig del 2012

El que dónes, reps

Estic conduint per l'autovia passant a un cotxe. Jo a 103 km/h, ell a 98 km/h. Vaig passant tranquilament i un cotxe se m'enganxa a darrera pressionant-me perquè el deixés passar. Sense tocar la velocitat automàtica vaig passant a poc a poc i el de darrera pressionant-me i fent-me llums.

-Doncs ara cabron, t'hauràs d'esperar mentre m'aparto moooooolt a poc a poc

I així em vaig apartant. Quan m'acabo d'apartar el cotxe em passa, es posa davant meu i fa una frenada per putejar-me.

Així que vaig rebre el que vaig donar. Vaig donar mala hòstia, vaig rebre mala hòstia.

Xavi, t'ho tens merescut! Així aprendràs a donar amor :-)

Versión en español