Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris parlar. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris parlar. Mostrar tots els missatges

dissabte, 28 d’abril del 2012

Quan tenia dotze anys

Versión en español

Recordo estar a la Ciotat, a la festa de despedida dels italians de les colònies d'estiu. Música animada, balls lents, Volare, les noies tristes i jo nostàlgic.

Surto a la terrassa de la discoteca a seure sòl per sentir-me més trist, forçant alguna mitja llàgrima a caure. Al cap d'una estona d'estar sòl, mig plorant, comprovant que ningú s'interessa per mi ve la Cecilia i s'asseu al meu costat.

- Hola Xavi, ¿qué te pasa?
- Nada.
- Pero algo te pasará
- Bueno, me siento solo, estoy triste. ¿Has confesado alguna vez tu vida?
- ¿Qué quieres decir?
- Que si le has contado alguna vez a alguien todas las cosas, las de verdad, las que te preocupan?
...

I així vam començar a xerrar sobre totes les coses petites grans coses, que si jo era el marginat de la classe, que si no tenia amics i després parlant dels seus problemes.

Més o menys des de llavors tinc consciència de parlar a cor obert, de saber escoltar, d'entendre els altres. M'he passat uns quants anys sent molt bon amic de moltes noies per gran pena meva perquè m'impedia alguna cosa més :-) De fet, m'entenia més amb noies que amb nois perquè les noies parlaven més des del cor.

Fins al dia d'avui que encara m'encanta escoltar i parlar, compartir inquietuds i ajudar-nos mútuament a veure les coses més clares. I cada cop les veig més clares i cada cop les veiem més clares.

Petons :-)