Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris . Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris . Mostrar tots els missatges

diumenge, 27 de gener del 2013

¿Dónde pones tu energía?

Todo está bien, eres libre y entonces a dónde quieres meter tu energía.

Tan simple como eso, ¿qué faceta de tu vida quieres ver crecer? Pues a eso hay que dedicarle tu energía.

dilluns, 14 de maig del 2012

The Matrix explained





Neo i Smith, Ying - Yang. Neo no evoluciona fins que no es deixa matar pel seu costat negatiu, fins que no es fusiona amb ell, fins que no accepta el camí del mig, ni bé ni mal, tot i res al mateix temps.


Grandíssima explicació en anglès:

http://greatestblogalive.blogspot.com.es/2011/01/matrix-trilogy-neo-agent-smith.html

Neo y Smith, Ying - Yang. Neo no evoluciona hasta que no se deja matar por su lado negativo, hasta que no se fusiona con él, hasta que no acepta el camino del medio, ni bien ni mal, todo y nada a la vez.