Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris violència. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris violència. Mostrar tots els missatges

dissabte, 21 de juliol del 2012

La mort del pare del Simba

- Què ha passat Arnau?

- S'ha mort el pare del Simba.

- Bueno, però Arnau cadascú mor quan ha de morir.

- No. Perquè el pare del Simba l'ha morit el Scar.

- Sí, però abans de néixer el Scar i el pare del Simba eren molt amics i van decidir que al néixer un mataria a l'altre perquè el Scar havia d'aprendre a que matar no arregla els problemes i el Mufasa havia d'aprendre a salvar el seu fill encara que això li costés la vida. Tots dos hauran après d'aquesta mort i per tant haurà valgut la pena.

Bona nit guapo. Que dormis molt bé i que somiïs amb coses molt xules.

Versión en español

dijous, 12 de juliol del 2012

Enemigo

Flavio - Hoy tuve una pelea en el colegio. Tengo un compañero muy peleador. Me pegó un empujón y tuve que enfrentarlo. Pero no le pegué, lo miré a los ojos y le dije con fuerza que no me molestara. No me gusta tener enemigos, ni quiero ganar en las peleas.

Papá -¿Por qué?

Flavio -Si quieres ganar algo, eso tiene un precio. Aunque uno gane una pelea, el enemigo se le vuelve maestro.

Cuando venciste mal al enemigo, el ganar se te vuelve en contra.

Cuano uno logra algo positivo tiene que enfrentarse después con el lado negativo. Siempre hay que pasar por el lado opuesto, así se aprende.

Flavio, 7 años.

Tret de: Vengo del sol

dimarts, 19 de juny del 2012

Ultra violència

Somnis d'animals que m'ataquen, por a atacs terroristes, por a ser torturat, por a l'ultra violència. D'on sorgeix aquesta por?

"El que fa més por és el que has sigut anteriorment", "Lo que temes es lo que eres" - Lali
"El primer en que t'has fixat a l'entrar a casa és en les espases i n'estaves molt atret" - Kike

Doncs sí. Quina part del rebuig és judici moral o repulsa als actes ja comesos?

El que hauré de treballar a partir d'ara és a acceptar la violència, no jutjar-la com una cosa negativa, simplement acceptar-la. No podem sortir del paradigma bé-mal sinó acceptem els dos costats de l'equació.

Gràcies savis per encendre'm un fanal en el camí. :-)

Versión en español

dimarts, 8 de maig del 2012

¿Somos los únicos esclavos en la Tierra?

Els quatre motius principals pels quals mengem carn i productes animals són:

1- costum,
2- tradició,
3- conveniència,
4- gust

Si tens 5 minuts per replantejar-te els motius pels quals menges carn, llet, ous,  si és ètic, si és just, si és ecològic, si és coherent, si és amorós,
MIRA AQUEST DOCUMENTAL!

T'ho demano si us plau, de tot cor.



Los cuatro motivos principales por los cuales comemos carne y productos animales son:

1- costumbre,
2- tradición,
3- conveniencia,
4- gusto

Si tienes 5 minutos para replantearte los motivos por los cuales comes carne, leche, huevos, si es ético, si es justo, si es ecológico, si es coherente, si es amoroso,
¡MIRA ESTE DOCUMENTAL!

Te lo pido por favor, de todo corazón.

Tret de: www.trinityatierra.com